For abonnenterNyheter Netflix, Facebook og Hugo Boss (og mange fler) bes om å rapportere sine miljødata Carbon Disclosure Project er i gang med stor global kampanje for klimarapportering. Av Kjetil F. Aasmundsson - 13. juni 2020 Del FacebookTwitterLinkedinEmailPrintTelegram Ill.foto: Nikola Jovanovic, Unsplash. - Annonse - Bedriftene som kampanjen er rettet mot anslås å slippe ut mer enn 4800 megatonn CO2-ekvivalenter årlig, ifølge CDP. For å lese denne må du ha Månedsabonnement, Årsabonnement, 24 timers tilgang eller Støtteabonnement. Allerede abonnent? log in NYHET 2022: Abonnement på Naturpress gir automatisk fri tilgang til alt innhold på Transitmag.no. - Annonse - LIKNENDE ARTIKLER: Miljø- og bistandsorganisasjoner omtaler ny klimarapport som dyster – men peker på håp Stopp oljeletinga fortsetter aksjonene i Trondheim Skyhøyt metannivå over Norge, og det øker svært raskt videre Hetebølgene i Europa kan ha krevd tusenvis av liv 1,9 graders temperaturøkning i Sverige Forbruksfesten Black Week spiser av klimakutt