For abonnenterNyheter Misbruk av bærekraftbegrepet: 7 av 15 aktører i klesbransjen brøt markedsføringsloven Av Kjetil F. Aasmundsson - 8. august 2020 Del FacebookTwitterLinkedinEmailPrintTelegram Grønnvasking i klesbransjen er fortsatt et problem. Illustrasjonsfoto: Pixabay. Ulovlig grønnvasking er fortsatt ganske vanlig i klesbransjen, viser fersk undersøkelse. Her er de sju som brøt markedsføringsloven. For å lese denne må du ha Månedsabonnement, Årsabonnement eller Støtteabonnement XL. Allerede abonnent? Logg inn Abonnement på Naturpress gir automatisk fri tilgang til alt innhold på TransitMagasin.no. Annonse LIKNENDE ARTIKLER: En by nær deg: Kåret til verdens mest bærekraftige reisemål for 6. år på rad Marianne Martinsen blir ny styreleder i NORCE Zalando fikk Grønnvaskingsprisen – nå fjerner selskapet sitt «bærekrafts»-filter Utvidet samarbeid mellom Bellona og NMBU Mediebransjen får egen bærekraftsveileder Laget for nordiske vintre: Kjøper 30 nye tog til Østfoldbanen